
O Zmaju, ki je vdrl v mesto in pregnal dolgčas
Od letošnjega poletja je turistično ponudbo glavnega mesta Slovenije okrepil zmaj Dragomir Veliki. Gre za blagovno znamko premišljeno oblikovanih, sporočilno navihanih in lokalno izdelanih darilc, ki so namenjena turistom s posluhom za »dizajn«, »urbano« in »avtentično«.
Rezultati prvih poletnih mesecev kažejo, da je bila ideja prava.Ideja o novi blagovni znamki spominkov za tuje obiskovalce Ljubljane je zrasla iz potrebe po izdelkih, ki bi sledili sodobnim vizualnim standardom in urbanim okusom mlajših kupcev. Analiza ponudbe in pogovori s turisti so namreč pokazali, da pogrešajo izdelke, ki bi bili manj konvencionalni in bolj drzni, tako po svoji sporočilnosti, kakor tudi po svoji oblikovni zasnovi.
Izdelki blagovne znamke Dragomir Veliki obsegajo kolekcijo manjših darilc - od žigov, majic in odeje za piknik, pa vse do stekleničk žganja, razglednic in kolebnice. Vsi izdelki so opremljeni z enotno podobo, v ospredju katere je zmaj Dragomir Veliki. Ta kupce nagovarja v opazno posebni podobi in z značilno sproščenim tonom.
Pomembna posebnost blagovne znamke Dragomir Veliki je dejstvo, da so vsi izdelki nastali v Ljubljani in njeni okolici. Manj kot 10 % odstotkov uporabljenih materialov je uvoženih, prednjačijo pa tisti, ki jih v Sloveniji ni mogoče dobiti. S tem darilca Dragomir Veliki postavljajo pomemben nov standard v glavnem mestu. Alenka Repič, kreativna direktorica blagovne znamke o tem pravi: »Darila morajo biti kakovostna, privlačna in hkrati poceni. Potrebovali smo skoraj leto dni razvoja, da nam je uspelo te kriterije doseči s pomočjo lokalnih proizvajalcev. Naši izdelki niso uvoženi iz Kitajske, kar ima pomembne okoljske in socialne prednosti, predvsem pa na ta način turizem globje povezujemo s pozitivnimi učinki za lokalno skupnost.« V darilcih je skrito tudi drobno posvetilo arhitektu Jožetu Plečniku, saj je bila kot izhodišče za oblikovanje blagovne znamke uporabljena pisava, ki jo je razvil ta veliki mojster.
Izdelki blagovne znamke Dragomir Veliki so na voljo v trgovinah IKA, SMILE CONCEPT STORE in BRANDS OF FRIENDS, že v nekaj mesecih pa naj bi se število prodajnih mest razširilo. S koncem poletja naj bi se poglobila tudi vez navihanega zmaja z meščani Ljubljane, saj njegovi oblikovalci načrtujejo številne aktivnosti, ki naj bi h kreiranju blagovne znamke pritegnile še prebivalce mesta in njihove osebne zgodbe.
Dragomir Veliki je blagovna znamka podjetja Kaaita, ki se osredotoča na razvoj izdelkov s pozitivnimi vplivi na okolje in družbo.Več informacij: Alenka Repič na 041 423 000 in na alenka@kaaita.com.
Otvoritev ARTish sezone 2023
sobota, 18. marec, KINO ŠIŠKA
prijave: ARTish.si@gmail.com
zadnji rok prijav: 31. januar 2023
___________________________
ARTish v Mariboru
sobota, 25. marec, Vetrinjski dvor
prijave: ARTish.si@gmail.com
zadnji rok prijav: 28. februar 2023
___________________________
Zunanja ARTish sezona 2023 - Gallusovo nabrežje
sobota, 18. marec, KINO ŠIŠKA
prijave: ARTish.si@gmail.com
zadnji rok prijav za PAKETE: 28. februar 2023
april: 1., 8., 15., 22., 29. (5 x)
maj: 6., 13., 20., 27. (4x)
junij: 3., 10., 17., 24. (4x)
julij: 1., 8., 15., 22., 29. (5x)
avgust: 5., 12., 19., 26. (4x)
september: 2., 9., 16., 23., 20. (5 x)
oktober: 7., 14., 21., 28. (4x)
Skupaj 31 (nedeževnih) sobot nedeževnih. Prijave bodo že možne v roku 1 meseca, lahko pa se že prej pofočkate na mail ARTish.si@gmail.com.
___________________________
ARTish v Cerknici / prodajni kotiček v galeriji Krpan
V galeriji Krpan v Cerknici lahko obiščete ARTish prodajni kotiček, kjer so na voljo unikatna dela številnih lokalnih in okoliških ustvarjalcev ter članov društva Notranjskih kulturnikov Krpan Cerknica. Vsa dela so tudi naprodaj. Povabljeni!
lokacija: GALERIJA KRPAN, Čabranska 2, Cerknica
urnik: sreda, četrtek in petek od 16:00 do 19:00
____________